Beszerzési folyamat támogatása saját fejlesztésű rendszerrel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bársony Pál
További közreműködők: Vitos Gergő
Kulcsszavak:21. század
beszerzési tevékenység
elektronikus ajánlattétel
vállalati beszerzés
vállalati folyamatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52367
Leíró adatok
Kivonat:A záró dolgozatomban, kifejtem bővebben a szakmai gyakorlati helyemen tapasztaltakat, illetve bemutatom a vállalkozás felépítését, működését ezeken felül bemutatom a használt szoftvereket, és rendszereket és ezek tulajdonságait és szerepét a cégen belül. Jellemzem a cég piaci helyzetét, alakulását, fő tevékenységét, ezen kívül kitérek a beszerzésen belül az egyésrakományképzésre, címkézésre illetve bemutatom az anyagmozgatási lehetőségeket, típusokat. Szakirodalmi feldolgozásomban elemzem a saját fejlesztésű rendszerek, és nem saját fejlesztésű rendszerek előnyeit és hátrányait, illetve kitérek az e-beszerzés adta előnyökre, illetve ismertetem az elektronikus beszerzés tulajdonságait, ezek után kifejtem, hogy hogyan tudná egy vállalat csökkenteni a kiadásait, így megnövelve a bevételét. Ezen kívül elemzem, egy magánegészségügyi vállalkozás beszerzési folyamatát, és ennek egy saját rendszerrel való támogatását. Részletesen bemutatom, hogy a Nemzetközi oltóközpontnál az elejétől a végéig, hogyan működik és megy végbe a beszerzés folyamat. Ezen kívül elmondom, az ismereteimet más területekkel kapcsolatban, amikbe betekintést nyertem. Kitérek a cégen és beszerzésen belüli hiányosságokra, illetve olyan problémákat vetek fel, amik személy szerint engem érintenek vagy zavarnak. Ezeket a hibákat, hiányosságokat, pontatlanságokat kifejtem és a saját véleményemet leírva elmondom, hogy ezeket szerintem hogyan lehetne javítani vagy pótolni, és ezek mellett véleményt alkotok arról, hogy a vállalkozásnak, hogyan kéne fejleszteni a tevékenységéhez kapcsolódó folyamatait. Részletesen bemutatom, egy PCR cső, hogyan készül el a használatra, ezen kívül kifejtem, hogy szerintem hogyan lehetne az eredménykimutatás idejét csökkenteni, ezáltal az adminisztrációt megkönnyíteni és meggyorsítani. Nem várt esemény esetén, példával elmondva részletezem, hogy hogyan segítenek ilyenkor a külföldi importőrök, és ezek mellett, kitérek, hogy miért fontos jól kiválasztani a beszállítót, és ezt a kapcsolatot hosszútávon megtartani.