Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában
Saved in:
Main Author: | Pethő Bence |
---|---|
Other Authors: |
Timár Gigi
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV kisvállalkozások marketing marketing terv vállalkozás marketingstratégiája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52426 |
Similar Items
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
A mezőgazdasági önköltségszámítás a Tejes Boci Kft. példájában
: Fodor Elizabet
: Fodor Elizabet
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás
: Éllő Tamás
Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából
: Szilágyi Ildikó
: Szilágyi Ildikó
Kommunikációs stratégia és médiahatékonyság kisvállalkozások esetén
: Bencsik Máté
: Bencsik Máté
Egy hazai húsipari kisvállalkozás, a Beck-Hús Kft. tevékenységének bemutatása
: Vidra Lola
: Vidra Lola
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
Egy kisvállalkozás működésének elemző bemutatása
: Tüzkő Gergő
: Tüzkő Gergő
Az adományszervezésben alkalmazott kommunikációs stratégia bemutatása az UNICEF-en keresztül
: Oltyán-Stevenson Natalie
: Oltyán-Stevenson Natalie
Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül
: Kovács Attila György
: Kovács Attila György
Egy hazai kisvállalkozás értékesítésfejlesztési lehetőségei a marketingen keresztül
: Árvai Kristóf
: Árvai Kristóf
Egy konkrét kisvállalkozás működésének elemző bemutatása
: Lipők-Tóth Réka
: Lipők-Tóth Réka
Beszerzés folyamata és fejlesztési lehetőségei egy hazai kisvállalkozás vonatkozásában
: Molnár-Bujdosó Tímea
: Molnár-Bujdosó Tímea
Egy konkrét kisvállalkozás javasolt üzleti tervének bemutatása
: Balázs Judit
: Balázs Judit
A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása
: Dobó Edina
: Dobó Edina
Egy kisvállalkozás pénzügyi tervének bemutatása elméletben és gyakorlatban
: Petrőczi Ildikó Zsófia
: Petrőczi Ildikó Zsófia
Kommunikációs stratégia a Tahitian Noni International nemzetközi szintű terjeszkedésében
: Bálint Eszter
: Bálint Eszter
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Egy turisztikai kisvállalkozás életútja
: Péter Adél
: Péter Adél
Adatbiztonság egy kisvállalkozás világában
: Szekeres Krisztián
: Szekeres Krisztián
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka
: Korcsek Polla Rebeka
Egy kisvállalkozás átfogó elemzése
: Dóka Andrea
: Dóka Andrea
Betekintés egy kisvállalkozás életébe
: Flaisz Kíra
: Flaisz Kíra
Kisvállalkozás információrendszerének bemutatása, fejlesztési lehetőségek
: Lajos Dénes Sebastián
: Lajos Dénes Sebastián
Kisvállalkozás információrendszerek bemutatása, fejlesztési lehetőségek
: Giacintó Martin Róbert
: Giacintó Martin Róbert
Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége
: Palkó Dániel Előd
: Palkó Dániel Előd
Egy kisvállalkozás beindítása -a pandémia alatt- és marketingszemléleti bemutatása
: Huszár Lili
: Huszár Lili
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Egy kisvállalkozás beruházási folyamatának megvalósulása
: Dávid Krisztina
: Dávid Krisztina
Raktározás és készletgazdálkodás egy kisvállalkozás életében
: Tompich Tamás
: Tompich Tamás
Egy kisvállalkozás indításának és működésének vizsgálata
: Szabó Enikő
: Szabó Enikő
Egy IT kisvállalkozás külső-és belső kommunikációja
: Őri Viktória
: Őri Viktória
Kisvállalkozás indítása és gazdaságos működtetésének részletes bemutatása
: Szebenyi Szilvia
: Szebenyi Szilvia
A Legenda Kft. megújuló városnéző szolgáltatásaihoz kapcsolódó kommunikációs stratégia és terv kidolgozása
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül
: Mojzsis Vera
: Mojzsis Vera
A keleti kulturális örökségektől való szimbolikus elhatárolódás, mint kommunikációs stratégia egy budapesti vízipipa bár esetében.
: Kárpáty Natália Kinga
: Kárpáty Natália Kinga
A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Similar Items
-
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika -
A mezőgazdasági önköltségszámítás a Tejes Boci Kft. példájában
: Fodor Elizabet -
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs -
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka -
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás