Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
Saved in:
Main Author: | Rézsó Petra |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Markhot Eszter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM kereskedelmi bank(ok) nagyvállalat ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52445 |
Similar Items
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Hitelintézetek eszközminősítési-, és céltartalék képzési gyakorlata vállalati ügyfélkörben
: Várkonyi Nóra
: Várkonyi Nóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az MKB Bank marketingstratégiája
: Kéri Julianna
: Kéri Julianna
Toborzás és kiválasztás az MKB Bank Zrt.-nél
: Legányné Kátai Andrea
: Legányné Kátai Andrea
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Az MKB Bank reorganizációjának kimenetele
: Seres Réka Orsolya
: Seres Réka Orsolya
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
A pénzügyi közvetítők szerepe az MKB Bank termékértékesítésében
: Schöffer Szilvia
: Schöffer Szilvia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Published: (2012)
: Liska Alexandra
Published: (2012)
Stratégiai gondolkodás és a stratégiai központú szervezetté válás az MKB Bank Nyrt. esetében
: Deme Balázs
: Deme Balázs
Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül
: Arató Zsófia
: Arató Zsófia
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
A kisvállalkozások finanszírozásának döntés-előkészítése az MKB Bank Zrt-nél
: Nagy Lúcia
: Nagy Lúcia
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Az OTP Bank Nyrt. sajátos értékelési gyakorlata
: Berecz Bettina
: Berecz Bettina
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Hitelezés folyamata az MKB Bank KKV szektorában
: Joób Viola Kitti
: Joób Viola Kitti
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Az MKB Private Banking marketingstratégiájának és ügyfeleinek elemzése
: Szécsi Nikolett
: Szécsi Nikolett
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
Széchenyi Kártya hitel az MKB Bank Zrt. gyakorlatában
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
ÜZLETI KOCKÁZATOK KEZELÉSE, KOCKÁZATMENEDZSMENT AZ MKB BANK GYAKORLATÁBAN
: Smál Ádám
: Smál Ádám
Az OTP Bank pénzforgalmi bankszámláinak általános szerződési feltételei, valamint a jelenleg értékesített számlacsomagjai lakossági ügyfélkörben
: Lincz Mária
: Lincz Mária
Kisvállalkozások banki hitelezése - Az MKB Bank Zrt. kisvállalati hiteltermékei
: Szabó Zsolt
: Szabó Zsolt
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Generációs különbségek a munkahelyen, fókuszban az OTP Bank Nyrt. gyakorlata
: László Renáta
: László Renáta
Az elektronikus bankszolgáltatások bemutatása és hozzájárulása az MKB Bank versenyképességéhez
: Szilágyi Tímea
: Szilágyi Tímea
Similar Items
-
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó -
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs -
Hitelintézetek eszközminősítési-, és céltartalék képzési gyakorlata vállalati ügyfélkörben
: Várkonyi Nóra -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula