A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Nikolett
További közreműködők: Dr. Fajt Dr. Balázs
Kolostori-Bréda Flóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kommunikáció
generációk
home office
munkaerőpiac
távmunka
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52463
Leíró adatok
Kivonat:A Covid-19 járvány kirobbanása új kihívásokelé állította a munkaerőpiacot, amelyre gyors és rugalmas megoldásokat kelletttalálni. Az atipikus munkaformák népszerűsége tovább növekedett a pandémiaután, mivel ezek számos előnyt nyújtanak mind a munkaadók, mind a munkavállalókszámára. A kutatás célja, hogy megértsük ezeknek a módszereknek az lehetőségeit és kihívásait,valamint a digitális kommunikáció és a megfelelő munkahelyi légkör szerepét. A Z generáció szemszögébőlvizsgálva a home office és a digitális kommunikáció elterjedését, az eredményekazt mutatják, hogy a Z generáció körében a home office népszerűbb, mint az X ésY generációnál, és fontos szerepet játszik a munkahelyi élményben. A 21. századinfokommunikációs innovációi tovább segítik az online megoldásokgördülékenységét, elterjedését. Az kutatás igyekszik rávilágítani a jövőbelilehetőségekre, valamint a generációk közötti különbségekre és hasonlóságokra is.Az eredmények alapján a technológiai fejlődés és a rugalmas munkavégzéstovábbra is növekedni fog. Bár a kutatás nem reprezentatív, lehetőséget nyújt amunkaerőpiac jelenlegi állapotának és a jövőbeli tendenciáknak az átfogóelemzésére.