Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ruskó Rebeka
További közreműködők: Frank Dezső
Kulcsszavak:digitalizáció
értékesítés
online marketing
szolgáltatásmarketing
szolgáltatásmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52477
Leíró adatok
Kivonat:A kis- ésközépvállalkozások jelentős szerepet játszanak a gazdaság mindennapjaiban éskiemelt odafigyelést kapnak a gazdasági életben, hiszen vállalkozások terén maMagyarországon a KKV-k teszik ki a vállalkozások legnagyobb részét.Egy vállalkozásnak számos lehetősége van a megfelelő online jelenlét kiakakítására, amelyekpotenciális marketing lehetőségeket is magukban hordoznak és hatékonyanalkalmazhatóak az értékesítés és a profit növelésére.Az online marketingeszközöknek és stratégiáknak számos előnye van, többek között az egyik jelentőselőnye, hogy internet számos csatornáján alkalmazható, például a közösségimédiában, online hirdetések formájában, keresőoptimalizálásként, e-mailcsatornákon keresztül, de gyakran használnak marketing taktikákatmobilalkalmazásokon keresztül is.