Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
Saved in:
Main Author: | Ruskó Rebeka |
---|---|
Other Authors: | Frank Dezső |
Kulcsszavak: | digitalizáció értékesítés online marketing szolgáltatásmarketing szolgáltatásmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52477 |
Similar Items
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda
: Székely Gerda
Számlatömb, telepített program, online számlakiállítás? (Számlázás kis- és középvállalkozások esetében)
: Schvarcz-Fekete Orsolya
: Schvarcz-Fekete Orsolya
Controlling bemutatása kis-, és középvállalkozások esetében
: Smolczer Andrea
: Smolczer Andrea
A magyarországi kis – és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei és eszközei napjainkban
: Csorba Csilla
: Csorba Csilla
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
Finanszírozási lehetőségek és nehézségek a kis- és középvállalkozások körében
: Dobrádi Abigél
: Dobrádi Abigél
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
A kis- és középvállalkozások számára elérhető adózási lehetőségek Magyarországon
: Treszkai Zsanett
: Treszkai Zsanett
A közösségi finanszírozás (crowdfunding) a kis- és középvállalkozások esetében
: Sós Sára
: Sós Sára
Az adózási lehetőségek kifürkészhetetlen (?) útjai a kis- és középvállalkozások számára
: Simonfi Levente
: Simonfi Levente
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A Prosperus Consulting Kft. által könyvelt kis- és középvállalkozások finanszírozási döntései
: Czigola Barbara
: Czigola Barbara
A fuvarozó vállalatok által betöltött szerep az online rendelések esetében.
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén
: Abonyi-Tóth Réka
: Abonyi-Tóth Réka
Társasági adó és kisvállalati adó összehasonlítása konkrét kis- és középvállalkozások esetében
: Vincze Mária
: Vincze Mária
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Zsiga Dominika
: Zsiga Dominika
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Dvorák Réka
: Dvorák Réka
A digitalizáció által nyújtott marketing lehetőségek a modern korban
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Egyházközösségek által kínált művelődési lehetőségek
: Filus Aida
: Filus Aida
Kis- és középvállalkozások működési területe szerinti speciális finanszírozási igények, lehetőségek és források
: Kövér Dávid
: Kövér Dávid
A K8 Online Marketing Módszertan Hatása a Magyar Kis- és Középvállalkozások Piacán
: Balogh Lajos
: Balogh Lajos
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A controlling szerepe a kis- és középvállalkozások fejlődésében
: László Rebeka
: László Rebeka
A kis- és középvállalkozások számára nyújtott EU-s finanszírozási lehetőségek A Gazdasági Versenyképesség Operatív Program tapasztalatai, a Gazdaságfejlesztési Operatív Program lehetőségei
: Skribanek Judit
: Skribanek Judit
A sportpszichológia és a vállalkozásvezetés kapcsolata különös tekintettel a kis- és középvállalkozások esetében
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Kis- és középvállalkozások finanszírozása
: Molnai Bernadett
: Molnai Bernadett
Kis- és középvállalkozások értékelése
: Bandula Bence
: Bandula Bence
Kis- és középvállalkozások minőségfejlesztése
: Gyuricza Dániel
: Gyuricza Dániel
Kis- és középvállalkozások pénzügyei
: Kőszegi Bettina
: Kőszegi Bettina
A Magyar Állam és az Európai Unió által finanszírozott mikro-, kis- és középvállalkozások fejlesztési támogatásának elemzése
: Takács Róbert
: Takács Róbert
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Az Ebringa Zrt online marketing tevékenységének és értékesitési csatornáinak viszonya.
: Bátor Antal Balázs
: Bátor Antal Balázs
Kis- és középvállalkozás marketingtevékenységének jelentősége, avagy egy könyvelő iroda lehetséges marketing eszközei
: Orlovits Blanka
: Orlovits Blanka
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
A forintosítás marketing eszközei
: Iharos Mónika
: Iharos Mónika
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Similar Items
-
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás -
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda -
Számlatömb, telepített program, online számlakiállítás? (Számlázás kis- és középvállalkozások esetében)
: Schvarcz-Fekete Orsolya -
Controlling bemutatása kis-, és középvállalkozások esetében
: Smolczer Andrea -
A magyarországi kis – és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei és eszközei napjainkban
: Csorba Csilla