Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Püski Dorina
További közreműködők: Huszics Anita
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:érzékszervi marketing
marketing
marketingstratégiák
márkák
potenciális fogyasztó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479
Leíró adatok
Kivonat:Azérzékszervi marketing az öt érzékszerv mindegyikével, a látással, a hallással,a szaglással, a tapintással és az ízleléssel próbálják befolyásolni afogyasztók érzéseit és viselkedésmódját. Az érzékszervi marketing egy olyanteljes élmény megteremtéséről szól, amely kellemes érzéseket kelt a potenciálisvásárlóban, és ezáltal vásárlásra készteti. Ez meghatározó lehet abban, hogymennyit maradnak az üzletben, hogyan érzik magukat a márkával kapcsolatban, éshosszú távon mennyire értékelik azt. Az érzékszervi marketing lehetővé teszi, hogy túllépjünkmagán a terméken, ugyanis a fogyasztói érték a vásárlás élményében rejlik, nempedig egy adott tárgyban vagy egy bizonyos márkában.