Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Püski Dorina
További közreműködők: Huszics Anita
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:érzékszervi marketing
marketing
marketingstratégiák
márkák
potenciális fogyasztó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52479
005 20240124154456.0
008 240124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Püski Dorina 
245 1 3 |a Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra  |b a Rossmann drogéria nyomában  |c Püski Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Azérzékszervi marketing az öt érzékszerv mindegyikével, a látással, a hallással,a szaglással, a tapintással és az ízleléssel próbálják befolyásolni afogyasztók érzéseit és viselkedésmódját. Az érzékszervi marketing egy olyanteljes élmény megteremtéséről szól, amely kellemes érzéseket kelt a potenciálisvásárlóban, és ezáltal vásárlásra készteti. Ez meghatározó lehet abban, hogymennyit maradnak az üzletben, hogyan érzik magukat a márkával kapcsolatban, éshosszú távon mennyire értékelik azt. Az érzékszervi marketing lehetővé teszi, hogy túllépjünkmagán a terméken, ugyanis a fogyasztói érték a vásárlás élményében rejlik, nempedig egy adott tárgyban vagy egy bizonyos márkában. 
695 |a érzékszervi marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkák 
695 |a potenciális fogyasztó 
700 1 |a Huszics Anita  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479/1/P%C3%BCski_Dorina_IS6PNJ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479/2/BA_O_P%C3%BCski_Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479/3/BA_B_P%C3%BCski_Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479/4/P%C3%BCski%20Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés