A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Till Marcell
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Kücsukov Gabriella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
dolgozók elégedettségi vizsgálata
elégedettség
emberi erőforrás menedzsment
HR
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52489

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52489
005 20240124154513.0
008 240124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Till Marcell 
245 1 2 |a A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél  |c Till Marcell  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Till Marcell vagyok, a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi ésSzámviteli karának emberi erőforrások szakos hallgatója. Szakdolgozatom címe aZ generáció dolgozói elégedettsége a Yettel Magyarország Zrt.-nél.AZ-generáció jelentős része ma már aktív munkavállalóként tevékenykedik, ésszámukra kiemelten fontos az elégedettség a munkájukkal kapcsolatban. Ebben azösszefüggésben a szakdolgozat célja az volt, hogy feltérképezze a Z-generációdolgozóinak elégedettségi tényezőit a Yettel Magyarország Zrt.-nél.Szakdolgozatomsorán bemutatom az Emberi erőforrás menedzsment főbb feladatait, illetve a dolgozóielégedettség HRM-en belül elfoglalt helyét.Emellett részletesen kitérek a dolgozói elégedettséget befolyásolótényezők különböző csoportjaira, illetve azok egyéni és szervezeti hatásaira.Akutatásomban a kvantitatív módszertant alkalmaztam, az adatokat pedig onlinekérdőíves felméréssel gyűjtöttem össze a vállalat dolgozói körében. A főcélom az volt, hogy megértsem, mi az, ami befolyásolja ezt a korosztályt azelégedettség terén, és hogyan lehet javítani a dolgozói elégedettséget. A kutatásom során a vállalat Z generációsdolgozóinak elégedettségi tényezőit vizsgáltam a munkahelyi környezettel, avezetési stílussal, a bérezéssel, a karrierlehetőségekkel és a munka-magánéletegyensúlyával kapcsolatban. Emellett feltártam az említett csoportok éstényezők fontossági sorrendjét. Ezek után megvizsgáltam az elégedettségitényezők változékonyságát, a munkában eltöltött évek szerint. Ezt a résztfontosnak érzem kiemelni, mert ezzel felvethetjük a dolgozói elégedettségfolyamatos vizsgálatának és monitorozásának fontosságát. Hiszen a tényezők,mint a szakdolgozatomban is kiderül, folyamatosan változhatnak és alakulhatnak.A kutatáseredményei és következtetései fontosok lehetnek a vállalat vezetése számára,hogy javítsák a Z-generációs dolgozók elégedettségét és megtartsák őket hosszútávon a vállalatnál. 
695 |a 21. század 
695 |a dolgozók elégedettségi vizsgálata 
695 |a elégedettség 
695 |a emberi erőforrás menedzsment 
695 |a HR 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Balázsné Dr Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Kücsukov Gabriella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52489/1/Till_Marcell_EMWS9I.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52489/2/BA_O_Till_Marcell.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52489/3/Till_Marcell_szakdolgozat_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52489/4/Till%20Marcell_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés