Microsoft Dynamics 365 Sales CRM rendszer implementálásának folyamata és hatása egy meghatározott vállalat esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Uray Kristóf György |
---|---|
További közreműködők: |
Gyülvészi Máté
Udvaros József |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bevezetés CRM Dynamics 365 Sales Microsoft ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52502 |
Hasonló tételek
Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével
: Csontos Máté
: Csontos Máté
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint
: Bóka Bálint
A Microsoft Dynamics NAV és D365 Business Central vállalatirányítási rendszerek bevezetésének előnyei és hátrányai a kis- és középvállalkozások esetében
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Az Online számla rendszer megvalósítása a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerében
: Eperjesy Kristóf
: Eperjesy Kristóf
A Microsoft Dynamics NAV 2009 és a Microsoft Dynamics AX 4.0 könyvelőprogramok összehasonlító elemzése
: Pálos Krisztina
: Pálos Krisztina
IFRS bevezetése Microsoft Dynamics Navision rendszerbe
: Fodor Diána Bettina
: Fodor Diána Bettina
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése, azon belül is a Microsoft Dynamics Navision implementációjának bemutatása a Microsoft Dynamics Sure Step módszertanon keresztül
: Tóth Szabolcs
: Tóth Szabolcs
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Megjelent: (2014)
: Téglás András
Megjelent: (2014)
Az online adatszolgáltatás megoldása Microsoft Dynamics Navision rendszerben
: Garamvölgyi Attila
: Garamvölgyi Attila
Microsoft Dynamics AX integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése az egyik piacvezető, ingatlanfejlesztő Cégcsoportnál
: Földes Norbert
: Földes Norbert
Master Data Management megvalósításának elemzése Microsoft Dynamics NAV rendszerben
: Csapó Evelyn
: Csapó Evelyn
Microsoft Dynamics NAV 2009 és az SAP összehasonlító elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Egy új vállalatirányítási információs rendszer bevezetése – Egy nagyvállalkozás átállása a Microsoft Dynamics NAV 2009-es vállalatirányítási rendszeréről a Microsoft Dynamics NAV 2017-es vállalatirányítási rendszerére
: Herczegh Dávid
: Herczegh Dávid
AZ I-CELL KFT. VEZETŐI INFORMÁCIÓS RENDSZERE A MICROSOFT DYNAMICS NAVISION 2017 INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Käszmann Krisztina
: Käszmann Krisztina
A Dynamics CRM bevezetése a FITS Magyarország Kft. részére
: Rácz Annamária
: Rácz Annamária
Idegenforgalmi célú fejlesztések egy meghatározott kistérségben – komplex elemzés. (Siófoki kistérség)
: Muraközy Atilla
: Muraközy Atilla
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István
: Milihovszki István
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence
: Molnár Richárd Bence
A marketing és sales kontrolling rendszerek vizsgálata egy konkrét vállalat esetében
: Péter László
: Péter László
A BalatonBike365 kerékpárút fejlesztési projekt jövője
: Rozinger Réka
: Rozinger Réka
Closing the Communication Gap between Sales and Marketing to Use CRM more Effective
: Csongrádi Fanni Annamária
: Csongrádi Fanni Annamária
Az agilis projektmenedzsment implementálásának kihívásai a Magyar Posta Zrt.-nél
: Juhos Patrik
: Juhos Patrik
A könyvvizsgálati munka folyamata egy termelő vállalat esetében
: Veinlich Zsombor
: Veinlich Zsombor
"SieSales" - CRM rendszer bevezetésének értékelése a Siemens Zrt.-nél és a benne rejlő továbbfejlesztési lehetőségek
: Besenyei Loretta
: Besenyei Loretta
Az Office 365 felhő alapú szolgáltatás bevezetése egy felsőoktatási intézményben
: Ujváry Lajos
: Ujváry Lajos
Integrált CRM rendszer egy biztosító társaságnál
: Kovács László György
: Kovács László György
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely
: Bors Gergely
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
CRM Rendszer használata és fejlesztési lehetőségei egy magyar energiaipari KKV esetében
: Hajdú Bence
: Hajdú Bence
Az értékesítés-ösztönzés és a CRM rendszer kapcsolata egy lakás-takarékpénztár esetében
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
Logisztikai rendszer vizsgálata egy adott vállalat esetében
: Magyar Lilla
: Magyar Lilla
3D-s játék implementálásának menete Unity-ben, avagy miért hosszadalmas egy mai játékszoftver fejlesztése
: Kohári Márk
: Kohári Márk
Corporate Finance Dynamics in European SMEs
: Kiss Péter Bence
: Kiss Péter Bence
An Analysis of Foreign Trade Dynamics in Mexico
: Manriquez Guzman Estefania Jazmin
: Manriquez Guzman Estefania Jazmin
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
B2B sales folyamatok javítása egy piacvezető vállalat gyakorlatában
: Vodilla Dávid
: Vodilla Dávid
Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése egy magyarországi vállalat esetében
: Zemankó Dominic
: Zemankó Dominic
Hasonló tételek
-
Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével
: Csontos Máté -
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint -
A Microsoft Dynamics NAV és D365 Business Central vállalatirányítási rendszerek bevezetésének előnyei és hátrányai a kis- és középvállalkozások esetében
: Varga Dóra -
Az Online számla rendszer megvalósítása a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerében
: Eperjesy Kristóf -
A Microsoft Dynamics NAV 2009 és a Microsoft Dynamics AX 4.0 könyvelőprogramok összehasonlító elemzése
: Pálos Krisztina