Az LG Electronics üzleti modelljének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vatulik Barnabás
További közreműködők: Olajos Imre
Kulcsszavak:árbevétel(ek)
elektronikai ipar
márkaépítés
multinacionális vállalatok
okos otthon
üzleti modellek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52506
Leíró adatok
Kivonat:A szakmai gyakorlatomról szóló beszámolóm során leírtam az LG Electronics történetét, azt hogy miként nőtte ki magát GoldStarból a napjainkban ismert multinacionális vállalattá. Ezután bemutattam a magyar üzleti szegmenssel foglalkozó leányvállalatát, a szervezet főbb alkotórészeit és az általam elvégzett munkafolyamatokat. A dolgozatom második felében részletesen ismertettem az LG üzleti modelljének alkotóelemeit. Mélyebben belementem olyan részletekbe, hogy a vállalat hogyan is generálja hatalmas bevételeit, az elektronikai piac kihívásait, résztvevőit és, hogy mitől lett ilyen sikeres az LG Electronics.