Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Vass Rita |
---|---|
Other Authors: | Kaszás László |
Kulcsszavak: | CRM Europ Assistance Magyarország Kft. minőségirányítási rendszer ügyfélelégedettség ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52515 |
Similar Items
Folyamatfejlesztés az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
A toborzás és kiválasztás folyamata, a motiváció szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Nyári Bianka
: Nyári Bianka
Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése
: Misinszki Réka
: Misinszki Réka
A biztosítási költségek elszámolásának módjai és lehetőségei az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Szarvas Brigitta
: Szarvas Brigitta
A Europ Assistance Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kóródi Dóra
: Kóródi Dóra
A pénzügyi kontrolling terület bővítése és a kontrolleri szerepkörök változása az Europ Assistance Magyarország Kft. esetében
: Hornyák Orsolya
: Hornyák Orsolya
Az ISD Dunaferr Zrt és a Europ Assistance Magyarország Kft. vállalati társadalmi felelősségvállalásának a megítélése és helyzete
: Kutrovátz Renátó
: Kutrovátz Renátó
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Similar Items
-
Folyamatfejlesztés az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Ladányi Szabolcs Sándor -
A toborzás és kiválasztás folyamata, a motiváció szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Nyári Bianka -
Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése
: Misinszki Réka -
A biztosítási költségek elszámolásának módjai és lehetőségei az Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Szarvas Brigitta -
A Europ Assistance Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kóródi Dóra