A digitalizáció hatása a vállalati marketingre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ganzorig Otgonbaatar
Other Authors: Batjav Odtushig
Reicher Dr. Regina Zsuzsánna
Format: Thesis
Kulcsszavak:business marketing
digitalizáció
digitalizálás - digitalizáció
e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52567
Description
Abstract:A tanulmány célja, hogy meghatározza a „digitális” marketinghatását a szolgáltatásokban és termékekben az ügyfelek és a cégek számára.Összehasonlító felmérés készítése és az összegyűjtött adatok elemzése igazoljaazt a digitális marketinget, amely befolyásolja a cég teljesítményét és azügyfelek reakcióit.A tanulmány fő jelentősége a tanulmányban tárgyalt témajelentőségéből adódik. Minden olyan cég, amely a legjobb módszert kívánjaalkalmazni a legjobb célok elérése érdekében a versenypiacokon. Tehát ez atanulmány jó visszajelzést kap minden olyan cégtől, amely hagyományosmarketinget használ a konverzióhoz, vagy amelyik digitális marketinget használaz értékeléshez és a folytatáshoz. A készségek és a fogyasztói elégedettségfejlesztése megkönnyíti a kommunikációt a cég és a fogyasztók között. Amobiltelefon-ipar elengedhetetlen a nemzet pénzügyi helyzetéhez. Segíti acserét, az adómegállapításon keresztül fontos bevételi forrás a kormánynak,emellett üzleti lehetőségeket kínál a nemzetnek.