A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
Elmentve itt :
| Szerző: | Ganzorig Otgonbaatar |
|---|---|
| További közreműködők: |
Batjav Odtushig
Reicher Dr. Regina Zsuzsánna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | business marketing digitalizáció digitalizálás - digitalizáció e-marketing - elektronikus marketing internetmarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52567 |
Hasonló tételek
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Digitalizáció a vállalati pénzügyekben
: Aszódi Balázs
: Aszódi Balázs
Az Európai Parlament és a Tanács új irányelve a szerzői jogokról és ennek hatása az influencer marketingre
: Czinege Petra
: Czinege Petra
A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
A digitalizáció hatása a vállalati fenntarthatóságra a pénzügyi szolgáltató szektorban
: Forgács Krisztina Ildikó
: Forgács Krisztina Ildikó
A vállalati digitalizáció folyamata Innovációk, akadályok és a jövő lehetőségei
: Bott András Mátyás
: Bott András Mátyás
Digitalizáció a számvitelben – A digitalizáció hatása a könyvelésre
: Fodor-Rácz Klaudia
: Fodor-Rácz Klaudia
Digitalizáció hatása a számvitelre
: Szebellédi Christian Hunor
: Szebellédi Christian Hunor
Digitalizáció hatása a kisvállalkozásokra
: Eigner Máté György
: Eigner Máté György
Digitalizáció hatása a nyugdíjrendszerre
: Palotai Ádám
: Palotai Ádám
A digitalizáció hatása a kontrollingra
: Kókai Andrea
: Kókai Andrea
A Digitalizáció hatása a foglalkoztatottakra
: Ocskó Luca Lili
: Ocskó Luca Lili
A digitalizáció hatása a sportmédiára
: Fazekas Máté
: Fazekas Máté
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
A digitalizációs innováció gyakorlati használata a vállalati számvitel területén
: Póser Adrienn
: Póser Adrienn
A vállalati információs rendszerek alakulása és az üzleti intelligencia, digitalizáció hatása a 21. században
: Hodosán László
: Hodosán László
A digitalizáció hatása az autóiparra
: Nagy János
: Nagy János
Az automatizációs és digitalizációs projektek hatása, következménye a könyvvizsgálat területén - egy vállalati példán keresztül -
: Kása Szonja
: Kása Szonja
A számvitel és a digitalizáció kapcsolata, a digitalizáció hatása a könyvelésre
: Fanó József
: Fanó József
Digitalizáció hatása az adózásra Magyarországon
: Győrfi Júlia
: Győrfi Júlia
A digitalizáció hatása a gazdasági folyamatokra
: Sárkány Bence
: Sárkány Bence
A digitalizáció hatása a készpénzes fizetésekre
: Pászti Márió
: Pászti Márió
Hasonló tételek
-
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György -
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata -
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet -
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia -
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László