Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
Saved in:
Main Author: | Vajmi Laura |
---|---|
Other Authors: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Kocsis Éva Dorina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata mélyinterjú ügyfél élmény ügyfélélmény menedzsment Vodafone |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52599 |
Similar Items
A Novotel Budapest Danube szálloda bemutatása a vendégek, a munkatársak és a tulajdonos szemszögéből vizsgálva
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
A vezetés szerepe a munkatársak lojalitásának alakulásában
: Dobóczky Katalin
: Dobóczky Katalin
Hatékonyság növelés lehetőségei a szervizes munkatársak képzésében
: Rácz Ariella Sára
: Rácz Ariella Sára
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
Az ingatlanokkal kapcsolatos adózás a magánszemélyek szemszögéből vizsgálva
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Az ingatlanokkal kapcsolatos adózás a magánszemélyek szemszögéből vizsgálva
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A turizmusban dolgozók emberi erőforrás menedzsment motiválási eszközeinek értékelése a munkatársak elégedettségének és motiváltságának javítása céljából
: Borossay Fanni
: Borossay Fanni
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A magyar egészségturizmus helyzete a Magyar Turizmus Rt. szemszögéből vizsgálva
: Gulyás Edina
: Gulyás Edina
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A sikeres kutatás-fejlesztés alapjai - a zalaegerszegi Technológiai Centrum egyes menedzsment módszereinek kidolgozása
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Robotizált folyamatautomatizálás egy nagy pénzintézeti csoportban - Robotok mint digitális munkatársak
: Jeney Júlia
: Jeney Júlia
A polgári és katonai ellátásilánc összehasonlítása a beszerzési logisztika szemszögéből vizsgálva
: Forst Melinda
: Forst Melinda
Kiállítás szervezés és menedzsment a Tutanhamon kincse kiállítás esettanulmányában vizsgálva
: Laczkó Dóra
: Laczkó Dóra
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Zalaegerszegi zsengék Szemelvények a BGF Gazdálkodási Kar TDK-műhelyének kutatásaiból. 2014/2015. tanév
: Szekeres Diána, et al.
Published: (2015)
: Szekeres Diána, et al.
Published: (2015)
Továbbítás menedzsment kihívásai a Kifli.hu Shop Kft. cégen keresztül vizsgálva
: Krizsán Tamás
: Krizsán Tamás
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
A „Smart City" zalaegerszegi fejlesztési lehetőségei
: Bogár Adrienn
: Bogár Adrienn
A Zalaegerszegi Erdészet piaci helyzetének bemutatása
: Bonczók Anna
: Bonczók Anna
Társadalmi mobilitás vizsgálata a Zalaegerszegi járásban
: Sümegi Zoé Anita
: Sümegi Zoé Anita
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Zalaegerszegi városmarketing hatásai, és a város versenyképessége
: Kocsi Bálint
: Kocsi Bálint
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Hozzáadott érték különbözőségen alapuló zalaegerszegi gazdaságfejlesztési koncepció
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
A továbbképzés és az élethosszig tartó tanulás kapcsolata, illetve annak jelentősége a pedagógusok szemszögéből vizsgálva
: Major Júlia
: Major Júlia
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján
: Körmöndi Míra
: Körmöndi Míra
A Zalaegerszegi járásban bevezetett helyi adók és nyilvántartásuk rendszere
: Szente Hajnalka
: Szente Hajnalka
ESD munkaruhák kezelési folyamatának kialakítása a Flextronics zalaegerszegi fióktelepén
: Tormássy Norbert
: Tormássy Norbert
A Schneider Electric Villamossági Zrt. Zalaegerszegi Gyáregységének beszerzési folyamata
: Miklós Tímea
: Miklós Tímea
Similar Items
-
A Novotel Budapest Danube szálloda bemutatása a vendégek, a munkatársak és a tulajdonos szemszögéből vizsgálva
: Szabó Alexandra -
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara -
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor -
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid -
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília