How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
Saved in:
Main Author: | Büki Alida |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | corporate social responsibility CSR multinational companies sustainability telecommunication industry |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52764 |
Similar Items
Innováció és annak menedzsmentje a Deutsche Telekom Gmbh vizsgálatán keresztül
: Márhoffer Gabriella Anita
: Márhoffer Gabriella Anita
How does digitalization affect the retail industry
: Huang Linjing
: Huang Linjing
The CSR Activities of the main telecommunication companies in Hungary
: Széphelyi Natália
: Széphelyi Natália
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
: Vass Dávid Márk
: Vass Dávid Márk
The investigation of Caucasian gastronomy and its appearance in Hungarian gastronomy
: Korpusz Hilda
: Korpusz Hilda
How does the size of the company affect the efficiency of HPH Special Kft. and what impact does it have on its sales strategies?
: Hódos Eszter
: Hódos Eszter
Smart city, or how to establish electric mobility for internal usage? - Powered by Magyar Telekom
: Farkas Veronika
: Farkas Veronika
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
How does recent crises influence musical instruments trade and what are the potential forecasts for the industry?
: Gyimesi Felícia Gréta
: Gyimesi Felícia Gréta
A Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése az éves beszámolók adatai alapján
: Bakos Eszter
: Bakos Eszter
Utazásszervezési irodák affiliate marketing folyamatának optimalizálása
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Phraseology in Translation (Especially collocations)
: Bojtor Máté
: Bojtor Máté
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
"Budapest Especially 4 U" marketingterv
: Füleky Ági Vanda
: Füleky Ági Vanda
The Hungarian state on the mobile telecommunication market
: Kummer Anita
Published: (2013)
: Kummer Anita
Published: (2013)
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
How Does Yoga Influence Certain Tourism Trends in Hungary?
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
How does gluten intolerance affect the way celiacs travel?
: White Francesca Anika
: White Francesca Anika
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Coaching folyamata egy multinacionális vállalatnál (Magyar Telekom)
: Böjti Boglárka
: Böjti Boglárka
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A Telekom munkatársa Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata.
: Zsoldos Mihály László
: Zsoldos Mihály László
A Telekom Magyarország pénzügyi tervezési folyamata
: Deák Zoltán
: Deák Zoltán
A Telekom Volt Fesztivál marketingstratégiájának elemzése
: Sebestyén Nikolett
: Sebestyén Nikolett
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka
: Adányi Hajnalka
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja
: Majnár Klaudia
: Majnár Klaudia
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
Magyar Telekom adattárház ETL folyamatainak támogatása adatvizualizációs eszközzel
: Szávai Szonja
: Szávai Szonja
Új SCM modul bevezetése a Magyar Telekom raktárában
: Takács Sándor
: Takács Sándor
A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése
: Semler Anna
: Semler Anna
Similar Items
-
Innováció és annak menedzsmentje a Deutsche Telekom Gmbh vizsgálatán keresztül
: Márhoffer Gabriella Anita -
How does digitalization affect the retail industry
: Huang Linjing -
The CSR Activities of the main telecommunication companies in Hungary
: Széphelyi Natália -
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
: Vass Dávid Márk -
The investigation of Caucasian gastronomy and its appearance in Hungarian gastronomy
: Korpusz Hilda