Márkaépítés, Eau de Tihany

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Spiegl Réka
További közreműködők: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
marketing
marketingkommunikáció
márkaépítés
online-offline
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52772

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52772
005 20240220145854.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Spiegl Réka 
245 1 0 |a Márkaépítés, Eau de Tihany  |c Spiegl Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a márkaépítés, azon belül is, az Eau de Tihany Levendula Manufaktúrával foglalkozik. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy egy magyar kis és középvállalkozás képes e önállóan erős márkát építeni, és márkahűséget kialakítani. Szakdolgozatomban erre a kérdésre fogom a választ keresni és kutatásommal alátámasztani. Milyen eszközöket használ ehhez, és, hogyan befolyásolja a social média. Kutatásomhoz kérdőívet készítettem, amely alátámasztja, hogy kellő önfejlesztéssel képes önerőből is létrehozni márkát és márkahűséget egy kis és középvállalkozás is. 
695 |a branding 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkaépítés 
695 |a online-offline 
700 1 |a Merliot-Almássy Dr. Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52772/1/Szakdolgozat_Spiegl_R%C3%A9ka_M%C3%A1rka%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52772/2/Eredetis%C3%A9gi%20nyilatkozat%20Spiegl%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52772/3/BA%20KM%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20SR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52772/4/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Spiegl_R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés