A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gómez-Carmona Lára
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
marketing
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52779

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52779
005 20240220145905.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gómez-Carmona Lára 
245 1 2 |a A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra  |c Gómez-Carmona Lára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja, hogy átfogóan vizsgálja a kozmetikai reklámokat és azok pszichológiai hatásait a fogyasztókra. A bevezetés háttér információt nyújt és előkészíti a választott témát, majd meghatározza a kutatás célját, fontosságát és indokait. Ezt követően megfogalmazza a kutatási kérdéseket, amelyekre a szakdolgozat keretében kíván válaszokat találni.A következő fejezet a marketingkommunikációval foglalkozik, bemutatva a kommunikáció szükségességét és a marketingkommunikáció fogalmát és szerepét. Ismerteti a különböző kommunikációs eszközöket és csatornákat, amelyek segítségével a reklámok eljuthatnak a célcsoportokhoz.A harmadik részben a reklámokat helyezi középpontba, bemutatva a reklámok közgazdaságtanba kerülésének folyamatát és szerepét a marketingkommunikációban.A negyedik fejezet részletesen elemzi a reklámok pszichológiai hatásait, különös hangsúlyt fektetve az érzelmi hatásokra, a márkaidentitásra, a vásárlási viselkedést befolyásoló tényezőkre és a szükségletek és vágyak gerjesztésére. A Maslow szükségleti hierarchia piramisát ismerteti, hogy megérthessük, hogyan befolyásolja a reklámokban megjelenő pszichológiai elemeket.A kozmetikai reklámok rész kifejti a kozmetikai reklámok jellemzőit és konkrét példákat mutat be, például a DOVE önbizalom programot és az illat marketing szerepét a kozmetikai reklámokban.A következtetés és befejezés rész összefoglalja a kozmetikai reklámok pszichológiai hatásait, hangsúlyozva a kutatás eredményeinek jelentőségét. Javaslatokat és további kutatási irányokat is felvet a témával kapcsolatban. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kozmetikai cikkek 
695 |a marketing 
695 |a reklám 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52779/1/PDF%20V%C3%89GLEGES...pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52779/2/G%C3%B3mez-Carmona%20L%C3%A1ra_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52779/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20G%C3%B3mez%20Carmona%20Lara.pdf  |z Dokumentum-elérés