A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Késmárki Kata
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:gyártói márka
kereskedelmi márka
marketing
márka
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52784
Description
Abstract:Szakdolgozatomat a „Readyt o drink” jegeskávék márkázásának fontosságáról készítettem. Dolgozatomban a márkázás fontosságát ként konkrét dobozos jegeskávé márkán keresztül vizsgáltam. Az egyik márkám kereskedelmi márka (Amaroy jegeskávé), a másik pedig egy gyártói márka (Mizo Coffee Selection). Szekunder kutatást és kérdőíves vizsgálatot is végeztem. Szekunder információimhoz a Sole-Mizo Zrt. által jutottam, ahol megvizsgáltam a piaci részesedések eloszlását, valamint egy általános képet szereztem a jegeskávé márkák eloszlásáról az üzletekben. Önálló kutatásommal a fogyasztók véleményét és igényeit is felmértem a ready to drink jegeskávék körében. A két vizsgálat alapján egyértelmű, hogy a gyártói márkájú jegeskávék nagyobb szerepet játszanak a fogyasztók és a piac életében, azaz a márkázás ezen termékkategóriában nagyon fontos. Úgy vélem eredményeim nagyon hasznosak a Sole-Mizo Zrt. számára, hiszen így a jövőben teljes mértékben a fogyasztók igényei szerint tudnak fejlődni.