A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
Elmentve itt :
Szerző: | Késmárki Kata |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gyártói márka kereskedelmi márka marketing márka márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52784 |
Hasonló tételek
Getting ready for the EU SMEs in the hungarian economy between 2002 and 2004
: Szalay Beáta
: Szalay Beáta
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Readiness of hungarian SMEs for industry 4.0
: Réh Bernadett
: Réh Bernadett
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál.
: Bilkei Diána
: Bilkei Diána
Ready for Carriage. Anomáliák egy veszélyes áru légi szállítása körül
: Galajda Ágnes Zsófia
: Galajda Ágnes Zsófia
Saving habits and retirement readiness of young hungarians In search of factors influencing the retirement preparedness of 19-28 years olds in Hungary /
: Bajzák Dorottya
: Bajzák Dorottya
Munkáltatói márkázás a BDO Magyarország Kft. alapján
: Bodnár Nikolett
: Bodnár Nikolett
Márkázás és márkavédelem a kis- és középvállalkozásoknál
: Gigor Csaba Miklós
: Gigor Csaba Miklós
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan
: Mérges Áron Morgan
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Budapesti piacok a turizmus kínálatában
: Marczinkó Sára
: Marczinkó Sára
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.
: Sileo Szeréna
: Sileo Szeréna
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A fenntartható turizmus szerepe Budapest kínálatában
: Csoma Kitti
: Csoma Kitti
Lakossági számlacsomagok az OTP Bank kínálatában
: Kormosné Koós Kitti
: Kormosné Koós Kitti
Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market
: Tökölyi Anna
: Tökölyi Anna
LAKOSSÁGI HITELEK A CIB BANK ZRT. KÍNÁLATÁBAN
: Légli Anna
: Légli Anna
A köretválaszték változásának vizsgálata a vendéglátás kínálatában Magyarországon
: Kedves Kamilla
: Kedves Kamilla
A terek idegenforgalmi vonzereje, megjelenésük Budapest turisztikai kínálatában
: Mandrik Gabriella
: Mandrik Gabriella
Hagyományos magyar meleg tészták a budapesti éttermek kínálatában
: Antal Ádám
: Antal Ádám
Kulturális turizmus helye és szerepe Nyíregyháza turisztikai kínálatában
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában
: Kladiva Krisztina
: Kladiva Krisztina
A magyaros ételek megjelenése az átlagos magyar éttermek kínálatában
: Kindlik Bianka
: Kindlik Bianka
A lovas turizmus nyomában - Magyarország lovasturisztikai kínálatában rejlő lehetőségek
: Marczibál Veronika
: Marczibál Veronika
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
A szezonalitás jelenléte és mérséklésének lehetőségei a magyarországi fogadóterületek kínálatában
: Kocsispéter Anita
: Kocsispéter Anita
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Zala megye tradicionális ételei, megjelenésük az adott régió éttermi kínálatában
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
A Móri borvidék bemutatása, népszerűsítése és borainak felhasználása az Öreg Prés Étterem kínálatában.
: Vida Nikolett
: Vida Nikolett
A borok megjelenése a Platán Étterem kínálatában, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kiss Renáta Petra
: Kiss Renáta Petra
A gyúrt tészták múltja, szerepe a hazai gasztronómiában és megjelenése a budapesti top kategóriás éttermek kínálatában
: Szász Dóra
: Szász Dóra
Hasonló tételek
-
Getting ready for the EU SMEs in the hungarian economy between 2002 and 2004
: Szalay Beáta -
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás -
Readiness of hungarian SMEs for industry 4.0
: Réh Bernadett -
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely -
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra