A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lajtos Laura
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói preferenciák
idegenforgalom
kereskedelem
marketing
marketingeszközök
marketingtevékenység
márka
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52788
Leíró adatok
Kivonat:A Hard Rock márkaépítésének és alkalmazott marketing eszközeinek elemzése, amely a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi szektorban tevékenykedő nemzetközi márka. A dolgozatban először bemutatom a Hard Rock márkát, elemzem a 7P struktúra gondolatmenetét használva, melyben részletesen értékelem alkalmazott marketing eszközeit. A primer kutatásomban a kínálati oldal preferenciáit is felmérem, melyben elsődlegesen a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi egységek látogatását, a márkahűséget és a Hard Rock ismertségét is felmérem. Néhány fogyasztói magatartást vizsgáló kutatással kiegészítve összevetem az eredményeket, és levonom azok segítségével a következtetéseket.