A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Lajtos Laura |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói preferenciák idegenforgalom kereskedelem marketing marketingeszközök marketingtevékenység márka vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52788 |
Hasonló tételek
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Rock Climbing in Hungary The potential of rock climbing as an adventure tourism product
: Bundula Klára
: Bundula Klára
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
A Scitec Nutrition márkaépítése
: János Gergő
: János Gergő
Hazai magánszálláshelyek márkaépítése és marketingstartégiája
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
Az élelmiszer-kiskereskedelemi láncok marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel a hard-diszkontokra vonatkozóan
: Tánczos-Szabó Barbara
: Tánczos-Szabó Barbara
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
Turkey’s Involvement in the Syrian Civil War Within the Dichotomy of Soft and Hard Power
: Cam Ömür
: Cam Ömür
Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
: Horváth Nelli
Megjelent: (2014)
: Horváth Nelli
Megjelent: (2014)
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Transforming Rock Salt Mining into a Sustainable Tourist Attraction in Savannakhet, Laos.
: Xoumphonphakdy Soudachanh
: Xoumphonphakdy Soudachanh
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése
: László Flóra
: László Flóra
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
A Johnnie Walker márkaépítése a Trónok Harca sorozaton keresztül
: Kőműves Balázs Károly
: Kőműves Balázs Károly
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése.
: Mezősi Richárd
: Mezősi Richárd
Mi a szerepe a zeneipar dolgozóinak és lesz-e ,,matyó hímzéses” műfaj a rock and roll?
: Matyi-Szabó Nóra
: Matyi-Szabó Nóra
Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése
: Szabadi Ármin
: Szabadi Ármin
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde
: Máthé Tünde
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Megjelent: (2014)
: Tasi Alexandra
Megjelent: (2014)
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
A kis- és középvállalkozások belső munkáltatói márkaépítése, fókuszpontjában a munkavállalók szervezet iránti elköteleződésével
: Vass Júlia
: Vass Júlia
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
A munkáltatói márkaépítés aspektusai és az MBH Bank Nyrt. és versenytársainak külső munkáltatói márkaépítése.
: Bogár András
: Bogár András
Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
: Földvári Tímea Ajna
: Földvári Tímea Ajna
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
Hasonló tételek
-
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta -
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert -
Rock Climbing in Hungary The potential of rock climbing as an adventure tourism product
: Bundula Klára -
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra -
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina