A digitális és online reklámesztétika hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ferenczy Anna Kamilla
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kor
esztétika
kommunikáció
marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52789
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásommal fel szeretném tárni, hogy a digitális marketingben használt reklámesztétikai eszközök milyen szinten befolyásolják a fogyasztók végső döntéseit igényeik kielégítése érdekében, valamint, hogy mennyire segítik elő a termékinformáció áramlását, illetve megmaradását.A mai digitális médiában számos digitális kampány, hirdetés és reklám van jelen, emiatt érdemesnek tartom megvizsgálni, hogy a reklámesztétika milyen szerepet tölt be a digitális marketingtevékenységekben és a fogyasztók döntésének kialakulásakor.Az online kérdőívből kinyert adatokból és az online elérhető statisztikai adatokból számtani következtetéseket és kimutatásokat fogok végezni. Így a statisztikai adatokból, a szakirodalomból és az online megtalálható információkból konklúziót vonok le és elemzem azt. Végül megvizsgálom, hogy a kutatási kérdésemre mennyire lehet válaszolni az eredmény vizsgálatával.