A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Váradi Gabriella
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
kommunikációs stratégia
közösségi média
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
marketingtevékenység
telekommunikáció
vállalati kommunikáció
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52802
Leíró adatok
Kivonat:A Szakdolgozatom témája a közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. A kutatásom a közösségi média szerepére, hasznosságára és lehetőségeire fókuszál a Magyar Telekom marketingtevékenységében. Az elemzés kiterjed a közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákra, azok hatékonyságára, valamint a vállalatok és fogyasztók közötti interakciókra. Továbbá a Magyar Telekom saját marketingkampányait és közösségi média jelenlétét vizsgálom, mérem ezek hatékonyságát a fogyasztói elkötelezettség és a márkaépítés szempontjából. A tanulmány célja hatékonyabb kommunikációs eszközök azonosítása és ajánlások kidolgozása a Magyar Telekom jövőbeni marketingstratégiájához a digitális szférában.