A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Váradi Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás kommunikációs stratégia közösségi média marketingkommunikáció marketingstratégiák marketingtevékenység telekommunikáció vállalati kommunikáció vállalati stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52802 |
Hasonló tételek
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
: Mihucz Brigitta Róza
: Mihucz Brigitta Róza
A marketingkommunikáció szerepe a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat tevékenységében
: Mátrai Krisztina Judit
: Mátrai Krisztina Judit
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
A vezetői controlling szerepe a magyar Telekom zöld átmenetében
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
Hasonló tételek
-
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás