A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Zsanett
Other Authors: Kegye Krisztina
Format: Thesis
Kulcsszavak:belső PR
business marketing
kommunikáció
marketing
termék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52806
Description
Abstract:Szakdolgozatom témája a HELL Energy Magyarország Kft. új innovatív világszenzációjának megalkotása és annak folyamatai a Mesterséges Intelligencia segítségével. Ez egy rendkívül egyedálló projekt nem csak a márka, hanem az energiaitalok piacán is. Bátran jelenheti ki azt magáról a cég, hogy világelsőként az energiaital szekcióban olyat alkotott, amit eddig még soha senki. Azért választottam ezt a témát, mert volt szerencsém ahhoz, hogy részese legyek ennek a világszenzációnak. Egy ilyen terméknek hatalmas ereje van kommunikációs szempontból. Itt jövök én a képbe, aki jelenleg is a HELL Energy PR osztályán dolgozom junior PR managerként.