A kibertámadások hatása a vállalatimázsra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegedűs Rebeka
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kibertámadás
kibervédelem
márkabiztonság
Reputáció
vállalatimázs
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52807
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a kibertámadások vállalatimázsra vetett hatását kutattam. Említésre került benne többek között a különböző vállalatokat érő kiberfenyegetések gyűjteménye, a márkabiztonság fontossága és az ügyfélbizalom szerepe.Dolgozatom célja, hogy átfogóbban megérthessem a kibertámadások és az ezekből adódó vállalatimázs kára közötti összefüggéseket és párhuzamokat, valamint megvizsgálhassam a lehetséges védekezési stratégiákat. Főbb kutatási kérdésim például: Milyen hatással vannak a kibertámadások a fogyasztói bizalomra? Milyen hatással van egy vállalat kibertámadásra adott gyors válasza az imázs károsodásának mértékére? Hogyan lehet javítani a vállalati kibervédelmi és válságkezelési stratégiákat a vállalati imázs károsodásának minimalizálása érdekében? 5 A kutatásom során alkalmazandó módszereket két fő csoportba sorolom, szekunder kutatás és primer kutatás.