A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
Saved in:
| Main Author: | Tóth Bernadett Beáta |
|---|---|
| Other Authors: | Papp dr. Vanda |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | content marketing digitalizáció Spotify streaming platformok zeneipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52814 |
Similar Items
A Spotify marketingtevékenysége és kommunikációja
: Molnár Kinga Zsuzsanna
: Molnár Kinga Zsuzsanna
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Egy modern logisztikai szolgáltató és annak innovációi
: Szekeres Ákos Sándor
: Szekeres Ákos Sándor
Az óbudai kulturális intézmények kommunikációja és innovációi
: Lénárt Bettina
: Lénárt Bettina
Ingatlanpiaci marketing digitális innovációi Hogyan hatnak a technológiai trendek a fogyasztói döntéshozatalra?
: Horváth Norbert József
: Horváth Norbert József
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
A Spotify útja a felhasználók szívéig Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon
: Németh Boglárka
: Németh Boglárka
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata
: Süli-Csontos Adél Kata
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin
: Varga Ágnes Katalin
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei
: Krupánszky Eszter
: Krupánszky Eszter
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
Háztartási gépek innovációi az LG Electronics kiemelt konyhai fejlesztéseinek tükrében
: Simon Alex
: Simon Alex
ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN
: Tuncsik Amanda
: Tuncsik Amanda
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
A LEGO innovációi és hatásuk a vállalatra a 2000-es évektől napjainkig
: Kovács Norbert Botond
: Kovács Norbert Botond
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Content marketing a Z generáció körében trendek, alternatívák és a jövő marketingkommunikációja
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
Analysing companies’ content marketing and storytelling in newsletter A case study of Eastern Europe Bosch Professional Power tools newsletter marketing
: Nguyen Gia Huy
: Nguyen Gia Huy
Building Brand Authority Through Educational Content Marketing Engagement Strategies in Short-Form YouTube Videos
: Hajeer dr. Ahmad
: Hajeer dr. Ahmad
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
: Tribak Imad
Published: (2025)
: Tribak Imad
Published: (2025)
The relationship between content marketing characteristics and social media users' characteristics in the case of Douyin
: Pan Ming
: Pan Ming
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Published: (2014)
: Téglás András
Published: (2014)
Cross-cultural communication in middle English literature, English content in a French form?
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Published: (2009)
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Published: (2009)
The Business Behind Social Media Platfoms. Online Content Making As A Main Job
: Nagy Péter Dávid
: Nagy Péter Dávid
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino
: Franchi Ivan Dino
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?
: Pocsai Anikó
: Pocsai Anikó
Introduction of development possibilities of an integrated, WEB 2.0 based content service in the TelCo industry, with special attention to the Hungarian market
: Orbán Bence
: Orbán Bence
A user-generated content térnyerése a marketingben egy gyakorló tartalomgyártó szemével, és a fogyasztókra gyakorolt hatásának összehasonlítása az influencer marketing tartalmaival
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Similar Items
-
A Spotify marketingtevékenysége és kommunikációja
: Molnár Kinga Zsuzsanna -
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás -
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence -
Egy modern logisztikai szolgáltató és annak innovációi
: Szekeres Ákos Sándor -
Az óbudai kulturális intézmények kommunikációja és innovációi
: Lénárt Bettina