A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Végházi Richárd
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autó
autókereskedelem
használt autó
magyar autópiac
márkahűség
márkázottság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52819
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a márkázottság szerepét vizsgálja a magyar használtautó-piacon, eladási statisztikákat és egy kérdőív válaszait felhasználva. A dolgozat első felében az elérhető szakirodalmak vizsgálatának segítségével elemeztem a márkázottság szerepét a használtautó-kereskedelemben, illetve a szakmai gyakorlatom helyéül szolgáló Car-Éra Kft. eladási adatai segítségével is vizsgáltam a márkák népszerűségét és kelendőségét. A dolgozat második felében elemeztem a kérdőív válaszait. A kérdőív kitért a kitöltők használtautó-vásárlási szokásaira, illetve a márkázottság szerepére és fontosságára is.