A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Végházi Richárd
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autó
autókereskedelem
használt autó
magyar autópiac
márkahűség
márkázottság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52819

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52819
005 20240220150008.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Végházi Richárd 
245 1 2 |a A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon  |c Végházi Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a márkázottság szerepét vizsgálja a magyar használtautó-piacon, eladási statisztikákat és egy kérdőív válaszait felhasználva. A dolgozat első felében az elérhető szakirodalmak vizsgálatának segítségével elemeztem a márkázottság szerepét a használtautó-kereskedelemben, illetve a szakmai gyakorlatom helyéül szolgáló Car-Éra Kft. eladási adatai segítségével is vizsgáltam a márkák népszerűségét és kelendőségét. A dolgozat második felében elemeztem a kérdőív válaszait. A kérdőív kitért a kitöltők használtautó-vásárlási szokásaira, illetve a márkázottság szerepére és fontosságára is. 
695 |a autó 
695 |a autókereskedelem 
695 |a használt autó 
695 |a magyar autópiac 
695 |a márkahűség 
695 |a márkázottság 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52819/1/A%20m%C3%A1rk%C3%A1zotts%C3%A1g%20szerepe%20a%20magyar%20haszn%C3%A1ltaut%C3%B3-piacon.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52819/2/V%C3%A9gh%C3%A1zi%20Rich%C3%A1rd%20BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52819/3/V%C3%A9gh%C3%A1zi%20Rich%C3%A1rdKM_k%C3%BCls%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés