Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakner Csenge
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eseménymarketing
kommunikációs eszközök
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az eseménymarketingen volt a fő hangsúly. Ahhoz, hogy pontos képet kaphassunk erről a kommunikációs eszközről, kezdetben a marketing tevékenységét, majd a marketingkommunikáció lehetséges módjait vizsgáltam. Ezt követően került sor az eseménymarketing elméleti hátterének bemutatására, majd mindezt egy gyakorlati példán keresztül szemléltettem is. A választásom a Red Bull-ra esett, hiszen marketing struktúrájában jelentős részt tesz ki az eseménymarketing és mivel tapasztalatom is van a céggel, úgy gondolom, hiteles információkkal tudtam szolgálni. A kutatásom során mélyinterjút alkalmaztam, amely során négy ember különböző szakmai szemszögéből kaptam mélyebb betekintést ennek a marketingkommunikációs eszköznek a világába.