Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakner Csenge
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eseménymarketing
kommunikációs eszközök
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52824
005 20240220150015.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lakner Csenge 
245 1 0 |a Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül  |c Lakner Csenge  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az eseménymarketingen volt a fő hangsúly. Ahhoz, hogy pontos képet kaphassunk erről a kommunikációs eszközről, kezdetben a marketing tevékenységét, majd a marketingkommunikáció lehetséges módjait vizsgáltam. Ezt követően került sor az eseménymarketing elméleti hátterének bemutatására, majd mindezt egy gyakorlati példán keresztül szemléltettem is. A választásom a Red Bull-ra esett, hiszen marketing struktúrájában jelentős részt tesz ki az eseménymarketing és mivel tapasztalatom is van a céggel, úgy gondolom, hiteles információkkal tudtam szolgálni. A kutatásom során mélyinterjút alkalmaztam, amely során négy ember különböző szakmai szemszögéből kaptam mélyebb betekintést ennek a marketingkommunikációs eszköznek a világába. 
695 |a eseménymarketing 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824/2/Lakner%20Csenge_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_j%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Lakner%20Csenge.pdf  |z Dokumentum-elérés