Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatásainak népszerűsége és az utasok elégedettségének mérése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsilka Zsanett
További közreműködők: Szeidl Klaudia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:koronavírus-járvány (COVID-19)
közlekedés
Légitársaság
repülőtér
utasforgalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52831
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a Budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér bemutatásáról szól, a repülőtér történetétől kezdve. Bemutatásra kerülnek a terminálon található szolgáltatások és az utazás folyamata. Munkám során kutatom az elmúlt évek utasforgalom változását, szezonalitást, külső negatív hatásokat. Illetve felmérem az utazni vágyók szokásait, költési hajlandóságukat és elégedettségüket egyes repülőtéri szolgáltatással kapcsolatban.Kutatásomban fontosnak tartom, hogy a keresleti és kínálati oldalt is elemezzem. A repülőtéri szolgáltatásokra, ismeretükre és kihasználtságukra összpontosítok. Az interjún keresztül egy ilyen kényelmi szolgáltatásra koncentrálok, melyhez sikerült, olyan interjúalanyt találnom, aki teljes mértékben rálát erre, így reális információkkal tud szolgálni. Neki köszönhetően, fog néhány szó esni az elmúlt évek változásairól is, illetve a forgalomról, nyári, téli menetrendekről és a szezonalitás jelenlétéről is.