Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simon Márton
További közreműködők: Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiskereskedelem
márkahűség
piaci pozíció
piaci részesedés
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52835
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom központi témája a Hangszer-S Kft. jelenlegi piaci helyzetének meghatározása. A dolgozat célja a Hangszer-S Kft. jelenlegi ügyfelei elégedettségének növelése, valamint új ügyfelek bevonzása volt a cég boltjába. Primer kutatásom módszertanilag kevert, mivel vizsgálatom során alkalmaztam kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket is. A kvalitatív kutatásom egy egyéni, félig strukturált mély interjú a vállalat egyik tulajdonosával. A kvantitatív kutatást egy online kérdőív formájában valósítottam meg. Mintavételem nem reprezentatív. Kutatásom nem járt sikerrel, de a hasznos információkat sikerült szereznem a részpiac vásárlóinak mentalitásáról. A dolgozatom céljának eléréséhez új kutatásra tettem javaslatot.