Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simon Márton
További közreműködők: Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiskereskedelem
márkahűség
piaci pozíció
piaci részesedés
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52835

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52835
005 20240220150032.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Simon Márton 
245 1 0 |a Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása  |c Simon Márton  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom központi témája a Hangszer-S Kft. jelenlegi piaci helyzetének meghatározása. A dolgozat célja a Hangszer-S Kft. jelenlegi ügyfelei elégedettségének növelése, valamint új ügyfelek bevonzása volt a cég boltjába. Primer kutatásom módszertanilag kevert, mivel vizsgálatom során alkalmaztam kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket is. A kvalitatív kutatásom egy egyéni, félig strukturált mély interjú a vállalat egyik tulajdonosával. A kvantitatív kutatást egy online kérdőív formájában valósítottam meg. Mintavételem nem reprezentatív. Kutatásom nem járt sikerrel, de a hasznos információkat sikerült szereznem a részpiac vásárlóinak mentalitásáról. A dolgozatom céljának eléréséhez új kutatásra tettem javaslatot. 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a márkahűség 
695 |a piaci pozíció 
695 |a piaci részesedés 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Molnár Dr. Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52835/1/Simon%20M%C3%A1rton%20RI33PX%20K%C3%89SZ%20SZAKDOLGOZAT%20%C3%A9s%20eredetis%C3%A9gi%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52835/2/Simon%20M%C3%A1rton%20Szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52835/3/Simon_Marton_BA_magyar.pdf  |z Dokumentum-elérés