A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajdú Nóra Boglárka
További közreműködők: Tóth Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:borkultúra
bormarketing
borturizmus
értékesítés
fiatalok
fogyasztó(k)
generációváltás
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52846
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom címe a magyar fiatalok borfogyasztása és a fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata. A lehető legjobban szerettem volna körüljárni a témát, így először megvizsgálom a magyar bor történelmét, ezután kitérek a magyar borturizmusra és arra, hogy jelenleg milyen helyzetben is van. Mivel a fiatal generációt vizsgálom, így összehasonlítom a generációkat és részletesen bemutatom a fiatalok fogyasztási szokásait. Végső soron pedig betekintést nyújtok a magyar bormarketing helyzetébe is. A kérdőíves kutatásom eredményeinek feltárása után, bemutatok néhány értékesítési- és marketing stratégiát, amit a borkereskedelemben érdemes alkalmaznunk, miként tudjuk hatékonyan befolyásolni a fiatalok borfogyasztási szokásait.