A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Alexandra
További közreműködők: Kiss Dr. Kornélia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
döntések
közösségi média
utazásszervezés
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52847
Leíró adatok
Kivonat:A Z és az Y generáció körében napjainkban elterjedtek a közösségi média platformjai, mint például a TikTok, az Instagram vagy a Facebook. A rohanó világban egyre nehezebb lépést tartani az új trendekkel és a történésekkel, így mindent minél gyorsabban és minél többet akarunk megtudni a világban történő eseményekről. Egyre nehezebbé válik „megfogni” az utazókat egy utazási prospektussal vagy ajánlattal, a kínálat pedig egyre szélesebbé válik az utazók számára. Sok időt jelent utánanézni melyik térség, ország, kultúra is érdekli az utazót igazán. Ebből adódóan szeretnék választ keresni és adni arra, hogyan befolyásolja a közösségi média, ideértve az influenszerek által megosztott tartalmakat, a Z és az Y generációk utazási vágyát és miként járul hozzá a közösségi média az utazási döntésükhöz?