A magyar bankszektor digitális kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Attila Patrik
További közreműködők: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bankmarketing
bankszektor
kommunikáció
kommunikációs terv
marketingkutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52855

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52855
005 20240220150058.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Juhász Attila Patrik 
245 1 2 |a A magyar bankszektor digitális kommunikációja  |c Juhász Attila Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat fő célja, hogy feltárja a magyar bankszektor digitális kommunikációját, az MBH Bank fúziós kommunikációjának elemzésén keresztül. A szekunder kutatás során ismertetésre kerül a bankmarketing főbb specifikumjai, valamint az online és offline kommunikációs eszközök. A szekunder kutatás alapját könyvek, kutatások és internetes szakoldalak adták. A primer kutatás során a pénzügyi, banki és kommunikációs szektorból több szakember is megszólaltatásra kerül, akik mélyinterjúkon keresztül széles betekintést engednek a hazai bankszektor kommunikációjába, az MBH Bank fúziós kampányának elemzésén keresztül. 
695 |a bankmarketing 
695 |a bankszektor 
695 |a kommunikáció 
695 |a kommunikációs terv 
695 |a marketingkutatás 
700 1 |a Merliot-Almássy Dr. Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52855/1/Juha%CC%81sz_Attila_Patrik_A_Magyar_Bankszektor_Digita%CC%81lis_Kommunika%CC%81cio%CC%81ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52855/2/Juh%C3%A1sz%20Attila%20Patrik_k.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52855/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90_Juh%C3%A1sz_Attila_Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés