Isaszeg turisztikai fejlesztése és marketingstartégiája
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció marketingstratégiák turisztikai desztináció turizmus turizmusfejlesztés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52861 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg52861 | ||
| 005 | 20240220150113.0 | ||
| 008 | 240220suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Budai Netti | |
| 245 | 1 | 0 | |a Isaszeg turisztikai fejlesztése és marketingstartégiája |c Budai Netti |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Dolgozatom során Isaszeg település turizmusát vizsgálom. A jelenlegi turisztikai helyzet és vonzerők áttekintése, valamint fejlesztési lehetőségek kutatása a célom. Fontosnak tartom, hogy ahhoz, hogy bármiféle fejlesztésről beszéljünk tisztában kell legyünk a meglévő adottságokkal. Szakirodalmi részben a turizmus fejlesztéséhez szükséges tényezőket fejtettem ki, majd Isaszeg ismertetése után a lakosság számára készített online kérdőívem, illetve a polgármesterrel és egy turisztikai érdekelttel készített interjúim eredményeit elemeztem. Ennek következtében tudtam következtetéseket levonni és javaslatokat tenni a jövőre nézve, majd egy összefoglalással zártam a munkám. | |
| 695 | |a marketingkommunikáció | ||
| 695 | |a marketingstratégiák | ||
| 695 | |a turisztikai desztináció | ||
| 695 | |a turizmus | ||
| 695 | |a turizmusfejlesztés | ||
| 700 | 1 | |a Hóka Péter |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52861/1/Budai%20Netti%20Isaszeg.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52861/2/Budai%20Netti%20%2C%20Bsc%20Szakdolgozat%20Bir%C3%A1lat-%20k%C3%A9sz%C3%ADtette%20H%C3%B3ka%20P%C3%A9ter%20konzulens.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52861/3/Budai%20Netti_opponens_Nagy%20Gabriella.pdf |z Dokumentum-elérés |