A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Máté
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
hatás(ok)
honlap - weblap
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52869
Leíró adatok
Kivonat:A kutatásom célja az lenne, hogy megállapítsam, hogyan befolyásolta a Z generáció az e-kereskedelem alakulását és a benne használt gyakorlatokat, és iránymutatást nyújtsak az olvasóknak arról, hogyan lehet alkalmazni ezt a tudást, személyes tanúságtételekkel a Z generációból származó fogyasztóktól. Ehhez először előzetes kutatást végeznék az e-kereskedelemről és a Z generáció általános fogyasztói jellemzőiről. Itt már rendelkezésre álló tanulmányokat és eredményeket fogok használni, valamint a terület szakértői által tett előrejelzéseket és prognózisokat.