A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Máté
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
hatás(ok)
honlap - weblap
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52869

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52869
005 20240220150126.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Máté 
245 1 2 |a A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére  |c Takács Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatásom célja az lenne, hogy megállapítsam, hogyan befolyásolta a Z generáció az e-kereskedelem alakulását és a benne használt gyakorlatokat, és iránymutatást nyújtsak az olvasóknak arról, hogyan lehet alkalmazni ezt a tudást, személyes tanúságtételekkel a Z generációból származó fogyasztóktól. Ehhez először előzetes kutatást végeznék az e-kereskedelemről és a Z generáció általános fogyasztói jellemzőiről. Itt már rendelkezésre álló tanulmányokat és eredményeket fogok használni, valamint a terület szakértői által tett előrejelzéseket és prognózisokat. 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a hatás(ok) 
695 |a honlap - weblap 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52869/1/Taka%CC%81cs%20Ma%CC%81te%CC%81%20GED1OF%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52869/2/Takacs_Mate_BA_KM_magyar_biralati_lap_BELSO.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52869/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90_Tak%C3%A1cs%20M%C3%A1t%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés