Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oszkó András Csaba
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásoló tényezők
egyéni preferenciák
étrend-kiegészítők
fogyasztói magatartás
márkaválasztási szempontok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52898
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban részletesem elemzem a fogyasztói magatartást befolyásoló egyéni, társadalmi, kulturális, illetve pszichológiai tényezőket, emellett ezen tényezők befolyásoló erejét az egyén étrend-kiegészítő fogyasztói szokásaira. Bemutatom az étrend-kiegészítőkről való legfontosabb tényeket és információkat, az azokra vonatkozó jogi szabályozásokat, a különbséget a hagyományos gyógyszer, illetve az étrend-kiegészítők között, továbbá a kapcsolatot a fogyasztói magatartás és az étrend-kiegészítők vonatkoztatásában. Primer kutatásom során felderítettem, hogy melyek a legnépszerűbb étrend-kiegészítő készítmények, mik a fő motivációs szempontok a vásárlás során, melyek a legnépszerűbb márkák hazánkban, hol vásárolnak többségben a fogyasztók, mennyire vannak tudatában a fogyasztók a jogi szabályozásoknak az étrend-kiegészítőket tekintve, illetve mennyire hisznek a készítmények csomagolásán feltüntetett hatásokban.