A reklám, mint alkalmazott művészet

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Lili Janka
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
média
művészet
plakát
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52907

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52907
005 20240220150223.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szalai Lili Janka 
245 1 2 |a A reklám, mint alkalmazott művészet  |c Szalai Lili Janka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését. 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a művészet 
695 |a plakát 
695 |a reklám 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52907/1/Szakdolgozat_Szalai_Lili_Janka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52907/2/Szalai%20Lili%20Janka%20Szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52907/3/KM%20BA%20SZALAI%20LILI%20.pdf  |z Dokumentum-elérés