Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
Elmentve itt :
Szerző: | Barkaszi Márk |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális média fmcg kiskereskedelem marketing online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52913 |
Hasonló tételek
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Nemzetközi gyorsétterem-láncok angol és magyar honlapjának összehasonlítása
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
: Dickinson Andrea
: Dickinson Andrea
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Környezetmenedzsment a kereskedelmi láncok szemszögéből
: Wittner Dzsenifer Zsanett
: Wittner Dzsenifer Zsanett
Kereskedelmi láncok sajátmárkás termékstratégiájának elemzése Magyarországon
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
Szoftveres ellátási láncok elleni támadások bemutatása
: Gergely László Balázs
: Gergely László Balázs
A kereskedelmi láncok társadalmi felelősségvállalása Magyarországon
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
Inverz logisztikai láncok működése és optimalizálási szintjei
: Mosonyiné Ádám Gizella
Megjelent: (2008)
: Mosonyiné Ádám Gizella
Megjelent: (2008)
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
: Unger Emese Dorottya
: Unger Emese Dorottya
Digitális technológiák az online marketing szolgálatában
: Tauber Richárd Péter
: Tauber Richárd Péter
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Globális ellátási láncok aktuális kihívásai CURRENT CHALLENGES OF GLOBAL SUPPLY CHAINS
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2023)
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2023)
A rövid élelmiszer-láncok működése a gazdaságban
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Budapest és Párizs turizmusának összehasonlítása fenntarthatóság szempontjából
: Langó Réka
: Langó Réka
Az ellátási láncok a környezetvédelem és a fenntarthatóság vonatkozásában
: Kis Diána, et al.
: Kis Diána, et al.
A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban
: Egri Bernadett
: Egri Bernadett
Online Communication Strategies of FMCG Companies for Sustainability A Case Study Of Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, And Diageo
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
A labdarúgó világbajnokságok és Európa-bajnokságok rendezésének összehasonlítása turizmus szempontjából példákon keresztül
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
A globális ellátási láncok rugalmasságának optimalizálása 4flow management Kft. esettanulmánya
: Binder Vanessza
: Binder Vanessza
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
Master Data - Törzsadatok a digitalizált ellátási láncok világában
: Pfeiffer Ádám
: Pfeiffer Ádám
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
Ellátásilánc-láncok komplex problémái és a fuvarozó vállalatok szerepe
: Havas Krisztofer Károly
: Havas Krisztofer Károly
Digitális és online marketing a magyar zeneiparban
: Koponyás Dániel
: Koponyás Dániel
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
: Simon Enikő
Megjelent: (2012)
: Simon Enikő
Megjelent: (2012)
Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából
: Kassai Lili
: Kassai Lili
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Hasonló tételek
-
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk -
Nemzetközi gyorsétterem-láncok angol és magyar honlapjának összehasonlítása
: Pintér Dániel -
Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
: Dickinson Andrea -
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára -
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf