Brand jelentősége a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Petra Anikó
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
franchise
márka
szállodaipar
szállodalánc
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52926

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52926
005 20240220150247.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Petra Anikó 
245 1 0 |a Brand jelentősége a szállodaiparban  |c Szabó Petra Anikó  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat célja a nemzetközi turisztikai márkák jelentőségének vizsgálata a szállodai iparban, vagyis miben különböznek a franchise- rendszerben működő szállodák a piacon jelen lévő többi független szálláshelytől, illetve miként lehet kitűnni a piacon jelen lévő konkurens hotelek közül az által, ha egy versenyképes brand áll a létesítmény működése mögött.A dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a nemzetközi turisztikai márkák jelentőségét a szállodai iparban, vagyis miben különböznek a franchise- rendszerben működő szállodák a piacon jelen lévő többi független szálláshelytől. Munkám során szeretném megvilágítani azt, hogy miként lehet kitűnni a piacon jelen lévő konkurens szállodák közül az által, ha egy versenyképes brand áll egy szálloda működése mögött. Kutatásom során egy valós képet szeretnék felállítani az Accent Hotels üzemeltetési lánc olyan tagjai közötti különbségéről, amelyek kiütközhetnek az által, hogy egy másik nemzetközi brand ismérveivel és elveivel rendelkeznek vagy sem. Ez esetben a Best Western Hotels és Marriott International szállodaláncok egy-egy létesítményével és két független Accent márkát használó hotel példáján 6 keresztül. Célom az, hogy megvizsgáljam az említett két márka előnyeit, mind a felismerhetősége, minősége, üzemeltetése, fogyasztók márkahűsége, versenyképességének, menedzsment működésének oldaláról. Különös tekintettel leszek elemzésem során marketing területére, hogy miként befolyásolják a márka védjegyei a vásárlókat. Van-e jelentősége annak, hogy egy utazás szervezése során az egyének prioritásai közé sorolják-e azokat a szálláshelyeket, amelyek közismertek, évszázados múlttal és szakértelemmel rendelkeznek. 
695 |a branding 
695 |a franchise 
695 |a márka 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodalánc 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52926/1/Brand%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20a%20sz%C3%A1llodaiparban-Szab%C3%B3%20Petra%20Anik%C3%B3-szakdolgozat%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52926/2/Szab%C3%B3%20Petra%20Anik%C3%B3_konzulens_Ol%C3%A1h%20P%C3%A9ter%20K%C3%A1roly_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52926/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc%20Szab%C3%B3%20Petra%20Anik%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés