A marketing és az emberi erőforrás [HR] kapcsolódási lehetőségei egy vállalaton belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Helter Szabina Laura
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:emberi erőforrás menedzsment
emberi erőforrás stratégia
marketingkommunikáció
szponzorálás
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52927

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52927
005 20240220150248.0
008 240220suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Helter Szabina Laura 
245 1 2 |a A marketing és az emberi erőforrás [HR] kapcsolódási lehetőségei egy vállalaton belül  |c Helter Szabina Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Úgy gondolom, hogy eredményesnek mondhatom a projektmunkám végeredményét. Minden előzetesen tett kérdéseimre megtaláltam a választ. Sikeresnek mondhatom a kérdőívek által beérkezett válaszokat, amikkel tudtam a későbbiekben dolgozni. Illetve az interjúk által is kaptam a dolgozatomról egy olyan képet, amikből megtudtam írni a javaslattételeimet.Úgy gondolom, hogy nem csak a „külső” marketing, amire rá kell fektetni a hangsúlyt fontos, hogy a belső marketing is kialakuljon. Milyen gondolatok keringhetnek az adott cégen belüli dolgozók fejében a vállalatról? Szívesen beszélnek róla, esetleg ajánlani is szokták a barátaiknak és/vagy ismerőseiknek? Milyen hangulat van bennük, ha arra gondolnak, hogy munkába kell indulni? Úgy gondolom, hogy egy multi nacionális cégnél, ahol több százan dolgoznak, illetve nem csak magyar emberek fordulnak meg, hanem más-más nemzetiségekből is összetevődnek/összetevődhetnek a cégnél dolgozók. Fontosnak tartom, hogy odafigyeljenek a munkáltatói márka kiépítésére, ezért az emberi erőforrásnak és a marketing szakiránynak nagy szerepük van. Mik lehetnek azok a módszerek, ahogyan ez a két munka tud találkozni és ki tudják építeni a siker érdekében a megfelelő módszereket, hogy az emberek pozitív gondolattal legyenek a vállalat iránt. 
695 |a emberi erőforrás menedzsment 
695 |a emberi erőforrás stratégia 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szponzorálás 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52927/1/Helter%20Szabina%20Laura%20-%202023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52927/2/KM%20FOSZK%20HELTER%20SZABINA.pdf  |z Dokumentum-elérés