Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Mária Gabriella
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eWOM
értékelések
Reputáció
reputációmenedzsment
szájreklám
szolgáltatásminőség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájaként egyrészt egy luxusszálloda reputációmenedzsmentjének bemutatását választottam, másrészt pedig, szerettem volna egy ilyen szálloda esetében átfogó képet adni az elektronikus szájreklám jelentőségéről és hatásairól a reputációval kapcsolatban, kiemelt figyelemmel a negatív eseteire. Ennek megfigyelésére aKozmo Hotel Suites & Spa szállodát választottam, mivel lehetőségem volt a szakmai gyakorlatomat itt töltenem és mivel a szálloda helyzete olyan szempontból is érdekes, hogy egy újonnan nyitott, független luxusszállodáról van szó, akinek nem volt ott egy szállodalánc kiépített reputációval nyitáskor.