Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Mária Gabriella
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eWOM
értékelések
Reputáció
reputációmenedzsment
szájreklám
szolgáltatásminőség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52928
005 20240220150250.0
008 240220suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Török Mária Gabriella 
245 1 0 |a Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül  |c Török Mária Gabriella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájaként egyrészt egy luxusszálloda reputációmenedzsmentjének bemutatását választottam, másrészt pedig, szerettem volna egy ilyen szálloda esetében átfogó képet adni az elektronikus szájreklám jelentőségéről és hatásairól a reputációval kapcsolatban, kiemelt figyelemmel a negatív eseteire. Ennek megfigyelésére aKozmo Hotel Suites & Spa szállodát választottam, mivel lehetőségem volt a szakmai gyakorlatomat itt töltenem és mivel a szálloda helyzete olyan szempontból is érdekes, hogy egy újonnan nyitott, független luxusszállodáról van szó, akinek nem volt ott egy szállodalánc kiépített reputációval nyitáskor. 
695 |a eWOM 
695 |a értékelések 
695 |a Reputáció 
695 |a reputációmenedzsment 
695 |a szájreklám 
695 |a szolgáltatásminőség 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928/1/To%CC%88ro%CC%88k%20Ma%CC%81ria%20Gabriella%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928/2/T%C3%B6r%C3%B6k%20M%C3%A1ria_konzulensi_Karakasn%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928/3/T%C3%B6r%C3%B6k%20M%C3%A1ria%20Gabriella%20opponens%20K%C3%B3r%C3%B3di%20M%C3%A1rta.pdf  |z Dokumentum-elérés