Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
Saved in:
Main Author: | Pap Anna |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Cinecittá filmfesztiválok filmturizmus Olaszország Szicília tematikus utak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52930 |
Similar Items
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn
: Kudlák Adrienn
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin
: Debreczeni Kinga Katalin
A Digitális Toborzás Hatása a Munkaerő Kiválasztására Kihívások és Stratégiák a 21. Században
: Kozák Ádám
: Kozák Ádám
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Desztinációk turisztikai teljesítménye és a fenntarthatósági törekvések összefüggései
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
Turisztikai desztinációk a boldogtalanságból - A magyarországi szegénység álomutazása
: Hajnal Borbála
: Hajnal Borbála
A húsvéti ünnepkörre épülő attrakciók és rendezvények turisztikai jelentősége hazánkban
: Szép Viktória
: Szép Viktória
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Vízi rendezvények és attrakciók a Dunán
: Németh Tünde
: Németh Tünde
Az idősek és a fiatalok körében kedvelt magyarországi desztinációk sajátosságainak vizsgálata
: Tar Cintia
: Tar Cintia
A Hungaroring népszerűsége a belföldi turisták körében
: Bőti Dalma
: Bőti Dalma
A tematikus parkok, mint turisztikai attrakciók az Amerikai Egyesült Államok és Magyarország vonatkozásában
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter
: Schindl Péter
A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján
: Patai Vivien
: Patai Vivien
Magyarország turisztikai helyzete az olasz küldőpiacon
: Móczó Renáta Valentina
: Móczó Renáta Valentina
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
Gasztroturizmus- a gasztronómia hatása a magyar turisták úti céljaira
: Szüle Ildikó
: Szüle Ildikó
Az overtourism hatásai és menedzsment módszereinek elfogadása a turisták körében
: Giber Tamás
: Giber Tamás
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
Az aktuális politikai helyzet hatása a magyar turisták desztináció választására
: Ispán Dorina
: Ispán Dorina
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
Olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok fejlődése
: Kövesdi Réka Adél
: Kövesdi Réka Adél
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Japán mint turisztikai desztináció a 2010-es években, a nemzetközi és a magyar turisták tükrében
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
A Malév által kínált desztinációk helyzete hét év távlatából
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
Hogyan legyünk felelős turisták?
: Varga Zsuzsanna
: Varga Zsuzsanna
Erasmus diákok mint turisták
: Hegedűs Réka
: Hegedűs Réka
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
A Budapesti Olasz Kereskedelmi Kamara szerepe a rendszerváltás utáni olasz-magyar kapcsolatok alakulásában.
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
Adott desztinációk rendezvényeinek összegyűjtése, mint igénybevett szolgáltatások szállodák részére
: Gulyás Nóra
: Gulyás Nóra
Görögországba érkező magyar kiutazó turisták utazási szokásainak vizsgálata
: Katona Klaudia
: Katona Klaudia
Similar Items
-
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn -
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin -
A Digitális Toborzás Hatása a Munkaerő Kiválasztására Kihívások és Stratégiák a 21. Században
: Kozák Ádám -
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca -
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili