A Bosch csoport vállalati stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Petra
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Bosch
célkitűzés(ek)
multinacionális vállalatok
stratégiai menedzsment
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52932
Leíró adatok
Kivonat:Egy jó vállalati stratégia kidolgozása és használata manapság elengedhetetlen szinte minden vállalat sikerességéhez. A 21. század folyamatos gazdasági és környezeti változásaihoz, a fogyasztói igények átalakulásához a vállalatnak igazodnia kell, rugalmasan kell kezelnie ezeket a tényezőket. A stratégia célja, hogy olyan cselekvési sort és célkitűzéseket vigyen végbe a vállalat, amivel többet nyújthat a fogyasztóinak, mint a versenytársai.Projektmunkám fő témája a Bosch csoport vállalati stratégiájának elemzése, mind globálisan, mind szervezeti egység szintjén. A magyarországi Bosch egységek közül a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. vállalati stratégiáját ismertetem, mivel itt töltöttem szakmai gyakorlatom, tehát ennek a cégnek a stratégiájába van a legnagyobb belelátásom.